vineri, 13 iulie 2012

conexiuni

Sunt oameni pe care i-am vazut venind spre mine , oameni pe care i-am cunoscut de nicaieri, oameni cu care m-am regasit desi nu-i mai vazusem. Ce sentiment linistitor m-a cuprins zarindu-i ... ma corecteaza si ma descopera , ma completeaza si ma dezvolta ca fiinta. Cred cu tarie ca suntem plamaditi din cunoastere , din iubire , din foc si adevar ... cred ca suntem claditi sa intrupam  o infinitate de vieti . Alegem pe parcursul lor cu cine sa ne-nsotim atrasi fiind de miresme cunoscute , de gesturi si simtiri care trezesc in noi siguranta. Ni se dezvaluie cu greu fiinte dragi dispuse sa ne-ofere neconditionat sufletul ... pricepem luptele castigate abia cand am pierdut ceva ... nu suntem capabili sa oferim cu aceeasi inocenta iubirea nepurtatoare de invidii , interese si lipsita de obligatii. In viata n-ar trebui sa primim  nimic de-a gata caci altfel n-am observa magia revelatiilor , frumusetea viselor , implinirea sinelui , dezvelirea sufletului. Deschide-ti inima , primeste binecuvantarea bunatatii , asculta-ti ecoul si accepta-ti gandurile ... sadeste pace!Fii cine ti-e dat sa fii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu