vineri, 13 iulie 2012

catre sine

Nu stiu cat se pot tolera insuficientele simtirii ...eu sigur abuzez de multe . Imi incarc fiinta cu logica nevazuta a gandurilor  ...nu le descifrez nicicum . Mi-e lenta miscarea momentan...plutesc departe si vad amplificat fiinte fara vlaga ...rupte de sensuri ...picate in neant ...m-alatur lor caci cel sortit sa ma ridice nu cuteza sa-ncerce a-mi cere sa-l iubesc! Desprind cu grija urma zanaticelor clipe de viata neimplinita, de murmur nesoptit ...ma vad ca zeitate ...cu zeul ce-mi presara superbele farame de vise ireale... N-astept nicicum momentul descinderii trupesti ci il repet zilnic ca pe un crez terestru ...ma-nvalui cu o boare de fiinta glaciara si-ador sa ma patrunda divina imbratisare.... Lumesc imi e destinul ...banala mi-e suflarea ...calea ivita mi-e obstacol intre zile ... certitudinea mi-e straina de propria-mi fiinta ...lezez cu timpul cararea nebatuta si-astept sa ma ridice cumva ceva sortit...astept sa ma trezesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu