vineri, 13 iulie 2012

car crash

Pasesc timid pe creste aflate intr-o emisfera dosnica a sufletului meu ce ma poarta agale catre lumea nevazuta si fragila a sinelui. Sunt eu cea care izbuteste sa strabata in fractiuni de timpi mirajul unor realitati albite de uitare. Renasc si recunosc cu fiecare pas miresmele imbrobodite de huma ... incep sa-mi despoi cu mainile gramada ivita . Inaintez ... si reusec treptat sa ma apropii de lumina ... ceva-mi irita jocul! Ma trage de cordonul rochiei invechite ... vrea sa mi-l rupa! Vrea sa ma tina-n loc! Ma trage intr-un plan extraterestru! Incep sa vad fiinte umblatoare , au masti de plastic, schiteaza ignoranta , aproape parca ii cunosc! Incep sa m-adaptez , sa-mi fofilez gandirea , sa beau apa realitatii ... ma-ndepartez subit din simtire si pic lovita pe asfalt! Am pierdut controlul masinii si-am fost proiectata din visare!! Vreau sa mai simt mangaierea luminii , s-o simt in stomac , ca o senzatie de foame ce-ti da trezirea inainte de zori! Firmituri de pamant si cenusa ma despart de dulceata vietii ... voi izbuti fara greseala sa revin!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu